Instabudka





UWAGA! W Twojej kieszeni jest fotobudka!

Zmieniający się rynek nowych technologii i różne potrzeby naszych klientów, są dla nas inspiracją do poszukiwań stale nowych rozwiązań. W erze gdy każdy z nas posiada swój własny, bardzo dobry jakościowo, aparat w kieszeni i większość zdjęć wykonuje nim, a nie dodatkowym aparatem fotograficznym, stworzyliśmy narzędzie, które pozwala na wydruk obrandowanych fotografii w ciągu zaledwie kilkunastu sekund.

Koniec z kolejkami do fotobudki i jedną szansą na ujęcie. Uczestnik robi sobie zdjęcie swoim telefonem i sam decyduje, którą fotkę chce wydrukować. Wystarczy, że wrzuci ją na swoje konto na Instagram lub Twitter, opatrzy wcześniej ustalonym #hashtagiem eventu. Po kilkunastu sekundach nasza Instabudka wydrukuje zdjęcie w specjalnie zaprojektowanej ramce, która może zawierać tekst, grafiki bądź logo wg wytycznych sponsora. Jest to doskonałe narzędzie marketingowe wykorzystujące erę wszechobecnych SELFIE.

Portal Instagram i Twitter z roku na rok wykazuje coraz większe zaangażowanie jego użytkowników. Wprowadzenie do serwisów opcji reklam wskazuje jednoznacznie, że firmy widzą w tym źródło do promowania swoich produktów i inwestują w reklamę za ich pośrednictwem. Potencjał reklamowy zarówno Instagramu jak i Twittera będzie rósł czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem marketingowym. Nasz innowacyjny produkt jakim jest Instabudka wykorzystuje rosnącą popularność portali Instagram i Twitter. Wielu konsumentów wrzucając zdjęcia na Twitter bądź Instagram wizualnie informuje swoich znajomych gdzie jest i co robi. W tym przekazie może zaistnieć marka danego produktu – marketing szeptany w wersji graficznej.

Instabudka sprawdziła się jako doskonałe rozwiązanie na promocję nowych produktów, premiery linii odzieży i obuwia czy produktów kosmetycznych. Świetnie sprawdza się również na różnorakich konwentach, festiwalach i światowych rozgrywkach gier komputerowych.

Współpracujemy z najpopularniejszymi Youtuberami i Szafiarkami w Polsce, a dla młodego pokolenia jest to świetny gadżet, który zachęca i angażuje do „zabawy” z promowaną marką.


Przykładowe zdjęcia z realizacji

Case Studies

  • Instabudka w strefie Zalando

    Pop-up store to nowa forma promocji. Te pojawiające się czasowo sklepy okazały się świetnym sposobem na promocję wzbudzając zaciekawienie potencjalnych klientów. Otwarcie takiego stoiska przez Zalando czyli sklep działający jedynie online, okazało się strzałem w dziesiątkę. Podczas kilku dni w strefie Zalando odwiedzający wrzucając zdjęcie z odpowiednim hashtagiem mogli odebrać swoją fotkę z Instabudki.

    Miejsce: Fotobudka Warszawa


  • Zrób sobie zdjęcie w Instabudce i wygraj Proshe 911

    W 2015 roku brand Martini ogłosił międzynarodowy konkurs w którym główną nagrodą było Porshe 911. Wystarczyło wrzucić zdjęcie swojego autorstwa na portal społecznościowy Instagram lub Twitter w hashtagiem #martiniracing aby powalczyć o ten sportowy samochód. Instabudka w strefie Chillout tej marki drukowała fotki wrzucone właśnie z tym #hashtagiem. Sądząc po ilości wydrukowanych zdjęć miłośników szybkiej jazdy jest naprawdę wiele

    Miejsce: Fotobudka Warszawa


  • Instabudka na premierze nowej marki odzieżowej w Polsce

    Francuska marka odzieżowa KIABI prowadząc międzynarodową ekspansję zdecydowała się na otwarcie pierwszego sklepu w Polsce. W kwietniu 2015 roku miała miejsce premiera ubrań tej marki a Instabudka była jedną z głównych jej atrakcji.

    Miejsce: Fotobudka Warszawa




  • Instabudka na 37 Maratonie Warszawskim PZU

    We wrześniu 2015 roku miał miejsce w Warszawie jeden z szeregu imprez biegowych, których sponsorem tytularnym jest PZU. Instabudka została umieszczona na jego głównym stoisku zachęcając uczestników do wrzucania na Instagam lub Twitter zdjęć z hashtagiem eventu. Atrakcja ta cieszyła się ogromną popularnością a podczas kilkugodzinnej imprezy uczestnicy wydrukowali ponad 1000zdjęć z logo sponsora.

    Miejsce: Fotobudka Warszawa


  • Instabudka bez Instagramu i Twittera? To jest możliwe.

    Podczas premiery jednego z najnowszych modeli Smartfonów zastosowaliśmy niestandardowe rozwiązanie nie korzystające z popularnych serwisów społecznościowych. Chcąc zareklamować swój nowy produkt klient podczas premierowego eventu oddał do dyspozycji gości kilka egzemplarzy telefonów. Uczestnicy mogli dowolnie robić sobie fotki podczas tej uroczystości a zaprogramowane wcześniej telefony wysyłały te zdjęcia do chmury. Stamtąd nasza Instabudka pobierała je, oprawiała w graficzną ramkę z logo sponsora i drukowała na profesjonalnym papierze fotograficznym.

    Miejsce: Fotobudka Warszawa
  • Instabudka na wesele? Czemu nie?

    Postęp technologiczny wchodzi również na imprezy rodzinne. Mieliśmy już przyjemność w bardzo innowacyjny sposób relacjonować fotograficznie tę uroczystość. Goście Państwa młodych, zwłaszcza jego młodsze grono, mogli bez kolejki do fotobudki drukować swoje zdjęcia w każdym miejscu wesela. Fotki telefonami robione były na parkiecie, w ogrodzie i na scenie. Nawet babcie zrobiły sobie z tej okazji swoje pierwsze selfie

    Miejsce: Fotobudka Poznan